Сценарії на Дитячі свята

Сценарій випускного дня у дитячому садку "Чарівна квітка"

Ідея: провести оригінальний випускний у дитячому садку.

Потрібно заздалегідь приготувати костюми для всіх учасників свята. Також потрібно заздалегідь зробити чарівну квітку, тобто горщик і стебло від чарівної квітки, 7 різнокольорових пелюсток.

Потрібно підготувати вбрання для всіх учасників сценок. Для дівчинки потрібна сукня, туфельки і бантики. Для піратів потрібно підготувати чорні костюми, пов'язки на очі, піратські капелюхи і шаблі.

В якості подарунка дітям, що йдуть з садочка до школи, можна приготувати набори з канцелярського приладдя. Також можна згідно з тематикою свята подарувати дітям паперові квіточки з різнокольоровими пелюстками.

Свято за сценарієм випускного у дитячому садку «Чарівна квітка» буде спрямований на те, щоб діти врятували чарівну квітку. І взяли з собою в школу всі ті якості, які дарує ця квітка.

Свято за сценарієм випускного у дитячому садку "Чарівна квітка" починається з того, що входить дівчинка, вона тримає в руках горнятко, покрите тканиною. Дівчинка каже: "Здрастуйте, діти! Ви йдете до школи, вам там доведеться багато вчитися і працювати. І щоб вам було легше в школі, я виростила для вас чарівну квітку. Ця квітка з 7 різними пелюстками: перша - пелюстка дружби, друга - пелюстка добра, третя - пелюстка знань, четверта - пелюстка здоров'я, п'ята - пелюстка відваги, шоста - пелюстка усмішки, а сьома - пелюстка веселощів. Я подарую цю квітку вам, бережіть її від злості, брехні, вітру і негоди". Після цього дівчинка прибирає тканину, але замість квітки в горщику тільки стеблинка. Дівчинка плаче і тікає зі сцени.

На сцену виходять пірати і говорять, що вони вкрали квітку. Але вони ще подумають віддавати її дітям чи ні. Тут на сцену виходить дівчинка і каже, що якщо діти доведуть, що вони володіють всім тим, що властиво квітці, то пірати віддадуть їм квітку. Пірати просять назвати найдобріших персонажів мультфільмів. Діти називають. Коли пірати чують, що самим добрим є Карлсон, вони кажуть, що це їхній улюблений персонаж і віддають пелюстка добра дітям.

Потім пірати проводять вікторину "Ягода-малина". Вони пропонують дітям спробувати свої сили і відгадати відповіді: Найулюбленіша ягода ведмедя (малина); Смугаста ягода, розміром з м'яч (кавун); Чорна ягода, схожа на малину (ожина); Ягода, що росте на болотах і багато хто її любить їсти в цукровій пудрі (журавлина); Смачна ягода, буває червоною, чорною і навіть білою, з її листя багато хто робить смачний чай (смородина); Згідно з легендою, ця ягода з'явилася з списа Ромула, засновника Риму (кізил); Ця ягода корисна для очей і серця (чорниця). За те, що діти відгадувала загадки, пірати віддають дітям пелюстку знань.

Далі пірати кажуть, що всі здорові діти люблять грати в рухливі ігри, і пропонують дітям пограти в гру "Зайці". Для гри потрібно накреслити два кола. Одне коло має бути радіусом 6 метрів, друге коло має бути радіусом 2 метри. Маленьке коло накреслити всередині великого. У маленькому колі сидить ведучий, а у великому зайці. Зайці встрибують до маленького коло і вистрибують з нього. Завдання ведучого - піймати зайців, не виходячи за межі свого кола. Спіймані зайці допомагають ведучим ловити інших. Перемагає заєць, який залишився останнім. Після того, як діти пограють, пірати віддають їм пелюстку здоров'я.

Далі діти борються за пелюстки відваги, веселощів і посмішки. Коли залишається завоювати останню пелюстку - пелюстку дружби, пірати кажуть, що бачили які дружні діти, тому останню пелюстку віддадуть просто так.

Потім дівчинка говорить, що діти молодці і змогли зібрати чарівну квітку воєдино, тому вона тепер належить їм і буде допомагати їм у навчанні. Потім дівчинка дарує кожному маленьку чарівну квітку. Бажає успіху у навчанні і йде зі сцени. Побажання, яке буде вимовляти дівчинка, ви можете вибрати в розділі «Побажання».

 

Сценарій нового року для дітей "Новорічна історія"

Дійові особи :

Дівчинка

Хранителька часу

Мишеня

Кошеня

Великий дракон

Маленький дракончик

Мавпи

Баба Яга

Дівчинка одна в кімнаті

Дівчинка ( співає ): "Скоро-скоро Новий рік ... Скоро-скоро Новий рік ..." Скоро-то скоро, та ще й як довго. Зараз ще тільки ранок, потім буде день, потім - вечір, і тільки аж потім - ніч, дванадцять годин, Новий рік. Піди дочекайся ... Музику, чи що послухати, щоб час швидше пробігло.
Включає магнітофон, звучить пісня "Поки годинник дванадцять б'ють", дівчинка підспівує.

Д: Стоп, стоп, стоп. "Поки годинник дванадцять б'ють!" Значить так: годинник б'є дванадцять, Новий рік настає, всі один одного вітають, Дід Мороз подарунки під ялинку кладе. Ось що потрібно, щоб Новий рік швидше прийшов - змусити годинник пробити дванадцять разів. Та це ж пара дрібниць. Беремо годинник. Переводимо стрілки на дванадцять годин. І годинник б'є ...

Лунає тривожна музика і бій годин. Світло гасне.

Д: Ой-ой-ой! Чого це так темно? Хто світло вимкнув? Мені страшно.

Світло запалюється. Перед дівчинкою - хранителька часу.

Д: Здра ... Здрастуй ... Здрастуйте.

ХВ : Здрастуй, здрастуй, дурна дівчисько.
Д: Це чому ж я дурна? І хто ви взагалі-то така, щоб мене обзивати? І куди це я попала?

ХВ: Ну що ж, я спробую відповісти на всі твої питання. Сідай і слухай.

Мене звуть Хранителькою часу,

Я час зберігаю і зберігаю,

Його я дбайливо плекаю,

Не кваплю його, не витрачаю, не жену.

Всьому на світі свій приходить термін -

Є час - відпочивати,
І є - вчити урок,

Є час - осені, і літа, і весні,

Є час і красуні Зимі.

І в рік єдиний раз,

У дванадцять, точно в строк,

Приходить до людей Новий рік.

Але ти хотіла час підігнати,

Хотіла ти розумніший самої природи стати.

І в результаті - ось тобі урок,
Чи не прийде до нас свято точно в строк,

А ти - ти до нас потрапила, в царство казок,

Тобі доведеться жити тут без підказок,

Без мами, бабусі, без діда, без друзів -

Ось що здійснила ти по дурості своїй.
Д: Але я ... Я не хотіла нічого поганого зробити. Я тільки хотіла ... Ой, який жах. Ви не жартуєте? Новий рік тепер дійсно не прийде? І мені доведеться жити тут завжди, в цьому царстві казок? І ніякого виходу немає. ( Плаче )

ХВ: Ну-ну-ну. Відразу в сльози. Гаразд, досить ревіти. Послухай, кому говорять! Досить ревіти! Вихід є завжди - це кажу тобі я, хранителька часу. Ти можеш усе виправити.
Д: Як? Перевести годинник назад?

ХВ: Ну вже ні, це було б занадто простим вирішенням проблеми.

Рушай швидше,

Не забудь з собою взяти

Душу добру, серце сміливе,

І, звичайно, розуму фунтів п'ять.

Ти додому повернешся, якщо ...
Д: Якщо що?

ХВ: Новий рік до нас прийде, якщо ...

Д: Якщо що?

ХВ: Все налагодиться, якщо тільки

Ти в дорозі важкою своєї,

Вчиниш п'ять справ добрих,

Вчиниш п'ять славних справ.
Д: Я повинна зробити п'ять добрих справ? Але яких? Кого я повинна перемогти? Або, навпаки, звільнити? Що я маю робити?

ХВ: Ну, знаєш, мила моя, ти занадто багато від мене хочеш. Ось перед тобою країна казок. Ось - дорога. Ось тобі на дорогу вузлик - в ньому хліб, не гинути ж тобі з голоду. А далі - покладайся тільки на себе. А я й так тут з тобою занадто довго розмовляють. Час не чекає, мені пора ...

Хранителька часу зникає. Дівчинка залишається одна, іде під звуки пісні.

Д: Щось я стомилася. І є дуже хочеться. Ну, як там у казці йдеться - сяду на пеньок, та з'їм пиріжок.

Мишеня ( не видно ): пі-пі-пі, пі-пі-пі, мене спочатку нагодуй.
Д: Що це? Хто це пищить?

М ( виходить ): Я - бідний маленької мишеня,

Не їв сьогодні цілий день,

Без мами я живу з пелюшок,

Мій будинок - трухлявий старий пень.

Ти нагодуй мене, прошу я,
Не те я з голоду помру,

Хоч пиріжок, хоч скоринку сиру

Я з вдячністю прийму.
Д: Нічого собі "бідний маленький мишеня" - майже з мене зростом! Гаразд, не плач, отримуй половину пиріжка. А сир - весь забирай, я знаю, як ви, миші, його любите.

Дівчинка віддає мишеняті їжу. Лунає гучна музика, голос хранительки часу говорить: "Перше добру справу!"

Д: Що це? Що це було? Ти чув.

М: Чув, чув. Хтось сказав - "перше добру справу".
Д: Це був голос хранительки часу! Я впізнала його! Значить, я вже зробила одну добру справу! Але яке? Я ж нікого ще не врятувала, ніяке зло не перемогла?

М: Але ти ж нагодувала мене!

Д: Ти думаєш, це вважається доброю справою? Ось дивно!

Не чекала я, не гадала,

Що так просто, без праці,

Справа добре здійсниться,

Пригощу лише я тебе!
Я-то думала, доведеться,

Мені битися і боротися,

Цілий вік шукати, рятувати,

Дні йти, ночей не спати.
М: Ось розспівалась, теж мені, оперна примадонна. Я, мабуть, піду, спасибі за частування.

Д: Тобі спасибі ... Пішов. Хоч б сказав як Царівна Лебідь - "не сумуй, що за мене є не будеш ти три дні" ... Що ж, і мені пора.

Лунають жалібні крики кошеня.
Д: Що таке? Хто тут плаче. Ой, кошеня! Ти як туди заліз, дурненький? Чого ти плачеш?

Кошеня : Я, я, я ... Я миша злякався.

Д: Ось дурненький! Та це ж миші повинні кішок боятися, а не навпаки. Втім, цей миша такий величезний, що тебе можна зрозуміти. Та ну. Мишеня вже пішло. Так що можеш спокійно спускатися.

К: Я не можу. Сюди заліз, а назад злізти не можу. А якщо я зараз же не сльозу, то скоро впаду - у мене вже сил немає триматися.

Д: От здорово! Що ж мені-то тепер з тобою робити. Треба тебе знімати, та я ... Я сама боюся на таке височезне дерево лізти. Але якщо я не полізу - кошеня розіб'ється. Гаразд, хай буде, що буде. Для хоробрості згадаю-но я пісню про крихту Джона - адже він нічого не боявся.

Під пісню лізе на дерево і знімає кошеня, до кінця пісні танцює з ним. Потім лунає голос - "друге добру справу".
Д: Ти чув, чув - друге добру справу. Правда, я ж тебе врятувала. Але ти не думай, я зовсім не спеціально. Тобто спеціально щоб тебе врятувати, а не спеціально щоб тільки добру справу зробити. Фу, зовсім заплуталася.

К: Спасибі тобі, добра дівчинка. Бажаю тобі успіху! До побачення!

Д: До побачення! Більше не бійся мишей!

Йде, наспівуючи пісеньку про Джона. Трохи не наштовхується на Великого Дракона.

Д: Ну ось тобі і дракон. Добрий день.

БД: Що? І ти ще смієш називати цей день добрим?
Д: Я? Так, але хіба у Вас інша думка?

БД: Звичайно, інше. Синочку, піди-но сюди (з'являється Маленький Дракончик) . Ось, подивись на це нещасне дитя.

Д: А чому він стогне? Що трапилося?

БД: Так як же цьому бідному дитинці не стогнати? У нього вже четверту добу животик болить! Їсти нічого не може! Ось навіть тебе є не побажав!

Д: Ме ... ме ... мене. Це погано. Тобто добре. А мене тепер Ви, це саме, самі з'їсте.
БД: Ні, я тебе не з'їм. Я фігуру березі, я тепер тільки овочами та фруктами харчуюся. Але синочку мій, бідний синочок. Йому-то, в його віці, потрібно м'ясне їсти! А в нього животик болить!

Д: А як він захворів? Що він їв перед цим? Мив він руки, тобто лапи перед їжею? І свіжі чи він їв продукти?

БД: Ми, дракони, лапи перед їжею ніколи не моєму. А продукти були найсвіжіші. Пам'ятається, як раз перед тим, як у нього животик захворів, він з'їв п'ять лицарів, разом з кіньми, звичайно. Потім закусив проїжджаючими повз королем з королевою і дочкою принцесою. За це я його, правда, лаяла. Король вже зовсім старий, черствий, королева була дуже жирною, а принцеса - занадто шкідливою і примхливою. Нездорова, взагалі-то, їжа. Так, що ж він ще в той день їв-то? А, згадала - десять зайців, три оленя, зо два десятки куріпок. Ну ось і все.

Д: Так. Всього-то нічого. Загалом, мені все ясно. У Вашого дорогого синка просто нетравлення шлунка. Об'ївся, одним словом.

БД: А це небезпечно? Ти можеш його вилікувати?

Д: Я-то? Звичайно, можу, але за однієї умови.
БД : Все, все зроблю, тільки вилікуй синка мого дорогого.

Д: Мені абсолютно ясно, що вашого виду драконів корисна рослинна їжа і шкідлива - м'ясна. Тому нехай Ваша синку дасть слово ніколи не є лицарів, принцес, королів, взагалі людей, та й з тваринами нехай буде обережніше.

МД: Даю, даю слово.

Д: Ну от і добре. Так, я десь тут бачила звіробій і ромашку. Ага, ось вони, чудово. Так, для людей ці лікарські рослини треба відварювати, ну а дракончику, напевно, корисніше буде з'їсти їх так. Їж!

Дракончик їсть трави.

МД: Все пройшло!
Лунає голос - "третє добру справу".

Д: Ура! Співає разом з драконами.

Ласкаво сильніше за всіх драконів у світі,

З добром до дракона тільки підійди,

І стане він милею цуценя в квартирі,

І стане він прекрасний - подивись.

Драконам я допомогти, звичайно, рада.

Але вам я по секрету розповім,
У тому для мене і радість і втіха,

Що людям теж службу послужив.

Ви, лицарі, і королі, і діви,

Спокійно приїжджайте в цей ліс,

Хоч тут живуть дракони - але не бійтеся

Відтепер тут ніхто вас не поїсть!
Д: До побачення, милі дракони! Постарайся більше не об'їдатися, малюк! Пішли. А я щось втомилася. Є мені тепер нічого, значить, треба хоча б поспати годинку-другу. Ось тут і ляжу.

Дівчинка лягає і засинає. З'являються мавпи. Сперечаються через горіхів. Дівчинка прокидається.
Д: Що ви розгалділись? Поспати людині не дадуть!

Про (говорять всі разом, перебиваючи один одного) : Тобі хочеться спати - а нам є. Їсти хочеться, а горіхи поділити не можемо. Раптом мені менше дістанеться? А раптом йому більше? А якщо ...

Д: Стоп-стоп-стоп. Давайте розберемося. Скільки у вас тут горіхів. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. П'ятнадцять. А вас - троє. Ось бачите, як все просто. Адже п'ятнадцять якраз ділиться на три. Значить, отримуйте кожен по п'ять горіхів і більше не сваріться

Про: У мене п'ять. А в тебе? І мене п'ять. І в мене. Ура! У всіх порівну! Слава краще математику в світі!

Лунає голос "четверте добру справу".

Д: Четверте добру справу? Але зараз-то що я такого зробила?
Про : Та ти ж нас помирила!

Танцюють дівчинка і мавпочки під пісню "Як годиться друзям". З'являється Баба Яга.

БЯ: Це що це тут ще за танці? Це хто це в лісі так шумить, мені, бабі Язі спати не дає?

Д: Пробачте, баба Яга, я не знала, що ви тут спите, не хотіла вас будити.

БЯ: Не хотіла ... Не хотіла - а розбудила. Ось за це я тебе зараз з'їм.

Д: Ой, не їжте мене, будь ласка! Цього ні в якому разі робити не можна!
БЯ: Це чому ж не можна? Ще й як можна!

Д: Не можна баба Яга, не можна. По-перше, як же без мене будуть жити мої мама, бабуся, дідусь. А по-друге, якщо я не зроблю п'ять добрих справ, Новий рік на землю не прийде.

БЯ: Ну і що ж, що не прийде? Мені що Новий рік, що старий - все одно.

Д: Як це все одно? А свято? А веселощі? А подарунки?

БЯ: Не буває у мене ніяких свят, жодної втіхи. І подарунки мені ніхто не дарує. Живу я собі тут одна, стара, кульгаючи, з кістяною ногою та з хатинкою на курячих ніжках. Від такого життя вовком зав'єш - хоч у Новий рік, хоч в старий.

Д: Ой, яка ж ти бабуся Яга, нещасна. Мені тебе шкода.
БЯ: Он як! Їй мене шкода! Ти краще себе пожалій. Зараз з'їм тебе - і все.

Д: Ну з'їж ти мене - що, в тебе від цього радості додасться. Ні, баба Яга, так справа не піде. Треба щось з тобою робити.

БЯ: Як це зі мною? Мене, чи що, є?

Д: Ну що ж ти все про їжу, та про їжу. Давай краще подумаємо, як тобі життя свою змінити. У тебе тут в Казковому королівстві друзі є?

БЯ: Друзі? Були, звичайно. Та все сплило. Зі Змієм Гориничем я років сто тому одного доброго молодця не поділила - він його з'їсти хотів, а я пошкодувала, втекти допомогла. З Кощеюшкою Безсмертним ми посварилися, коли в карти грали. Лісовик мені мою ногу кістяну теперішніх влітку віддавив, я з ним тепер не розмовляю.

Д: А інших героїв, більш симпатичний, у вашому царстві хіба ні?
БЯ : Чому ж ні? Навалом! І королі, і царі, і добрі молодці, і красні дівиці. Вони як раз сьогодні у царя Султана на бенкет на весь світ зібралися. І мене запрошували.

Д: То йди! Чого ж ти вдома сидиш, та на весь світ бурчить.

БЯ: Іди! Розумна яка! Так в чому ж я піду? У мене і сукні немає, та й танцювати я не вмію.

Д: Сукня - це не головне. А ну, знімай-но свої хустки! Так ... Зараз я тобі волосся причешу. А ну, вмиємося. Ось - вже на людину схожа стала. А тепер давай-но танців вчитися.

Баба Яга і дівчинка танцюють.

БЯ: Я танцювати хочу, я танцювати хочу, до самого ранку ... Прощавай, подружка! Побіжу на бал! Я танцювати хочу ...
Лунає голос - "п'яте добру справу". Виходить Хранителька Часу

ХВ: Ну от - ще одну добру справу ти зробила, зробила щасливою і доброю саму Бабу Ягу. Молодець! Тепер пора додому.

Всі позаду тривоги і хвилювання,

П'ять добрих справ вже здійснений,

І Новий рік настане без сумніву,

І свято все побачимо ми.

Тобі ж - час повертатися,

Тепер ти багато зрозуміла,
Добра - не треба чекати,

Коли добро твориш сама.

Нехай Новий рік щасливим буде,

Для всіх твоїх рідних, друзів,

Неси добро і щастя людям,

Будь доброю, сильною, не бійся!

Д: Ви нашу казку подивилися.

Її мораль - зовсім проста,

Щоб стало в життя веселіше,
Швидше стань слугою добра.

Не чекай ти подвигів старовинних,

Драконів, принців і принцес,

А допомагай тому, хто поруч.

Ось нашої казочки кінець.

 

Сценарій "Полуничне день народження"
Ідея: організувати літній День народження дитини і присвятити його улюбленій ягоді-полуничці.

Ваша донька буде сьогодні на своєму Дні народженні солодкою полуничкою. Для створення цього образу вам буде потрібно для дівчинки зелений беретику і червону сукню. Запрошення для гостей зробіть теж у вигляді полунички. Або наклейте наклейки у формі полунички на запрошення.

Ви можете подарувати їй у подарунок дитячу косметику з полуничним запахом.

У кімнаті дитини окропити освіжувачем повітря із запахом полуниці, щоб діти, заходячи в кімнату, зрозуміли, в якому образі з'явилася перед ними іменинниця.

Зробіть разом з дівчинкою багато десертів, полуниця з вершками, полуничний джем, полуничний сік і, звичайно ж, торт, прикрашений полуничками.

Коли діти зайдуть у кімнату, створіть їм святковий настрій, нехай мама розповість, що сьогодні у дочки День народження, що вона така смачненька, і солоденька, як полуничка, і вона хотіла б, щоб ви з нею пограли в різні ігри.Запропонуйте кілька конкурсів. Діти із задоволенням пограють, так як вони знають, що неодмінно отримають за це приз.

Перший конкурс ви можете провести за святковим столом. Конкурс-вікторина «Ягода-малина». Якщо ваш свято присвячене ягодам, ця вікторина для дітей відмінно доповнить вашу програму. Запропонуйте дітям спробувати свої сили і відгадати відповіді:
1. Найулюбленіша ягода ведмедя. (Малина)
2. Смугаста ягода, розміром з м'яч. (Кавун)
3. Червона ягода, яку люблять додавати в салати, разом з огірком. (Помідор)
4. Чорна ягода, схожа на малину. (Чорниця)
5. Ягідка росте на болотах. Багато хто її любить їсти в цукровій пудрі. (Журавлина)
6. Смачна ягода, буває червоною, чорною і навіть білою. З її листя багато хто робить смачний чай. (Смородина)

Наступний конкурс «Збери полуницю». Для цього конкурсу вам знадобиться багато різних гудзиків, кнопочок, кругляшок, і т.д. Всі ці предмети будуть зображувати полуничку. Їх треба рівномірно розкласти по всій кімнаті. Перед початком конкурсу, всіх діток розділіть на дві команди, кожній команді роздайте по кошику. Завдання для команд просте: хлопці повинні набрати в кошик як можна більше «ягідок». Хто першим з цим впорається, той і перемагає. Конкурс відмінно підійде для маленьких дітей: він розвиває уяву, дрібну моторику, кмітливість, спостережливість.

І останній конкурс «Полуничка з вершками». Для проведення цього конкурсу вам знадобляться: свіжі збиті вершки, полуниця, пов'язки на очі, за кількістю учасників, ложки. Учасників розділіть на дві команди. Всіх тих, що змагаються посадіть за стіл, кожному зав'яжіть пов'язку на очі, і дайте по ложці. Учасники команд повинні на час з'їсти всю свою полуницю з вершками. За ходом подій може спостерігати тільки ведучий і глядачі, тому учасники можуть лише здогадуватися, яка команда їсть швидше. Перемагає та команда, чиї учасники першими з'їдять всю свою полуницю.

Потім мама запрошує всю компанію розвеселишся за стіл, спробувати різні вкусняшки, і звичайно святковий торт з полуничками.

 

Сценарій дитячого свята "Кицин дім"

Ідея: організувати День народження дитини 2-3 років у вигляді вистави під назвою «Кицин дім».

Займіться тим, що приготуйте декорації, які вам знадобляться для вистави. Зробіть з коробки Кицин дім. Разом з дитиною, розфарбуйте його красиво, можете вирізати віконця і взагалі перетворити коробку у справжній будиночок для кішки.

Тепер по книзі «Кицин дім» випишіть всіх героїв. Вони будуть брати участь у виставі. Як ви вже здогадалися, ролі виконуватимуть самі діти і їх батьки. Нехай іменинник сам вибере роль, яку він хоче зіграти.

Для кожного персонажа приготуйте маску або зробіть ободок на голову з написом. Можете, якщо ви добре шиєте, придумати костюми, вибравши якісь елементи з одягу вашого гардеробу. Вибір за вами.

Тепер ваша дитина зустрічає гостей і проводить їх до святкового столу. Які ж видовища без смачного частування? Мами, до речі можуть бути поруч, допомогти своїм діткам поїсти і привітати іменинника від імені дитини.

Тепер переодягайте діток в костюми й починайте пробувати розігрувати сценарії. Ви, у ролі ведучої, з виразом читаєте цю казку. Діти намагаються розіграти кожен рядок з цієї казки. Якщо малюкові складно, то спочатку виконує сценку мама, а після цього, повторює малюк.

Потім, коли вистава закінчиться, всі похвалили один одного, поплескали в долоні і мама кожному маленькому артистові дарує подарунок на згадку. Це може бути казка «Кицин дім» або гарна книжка розмальовка.

Тепер з дітками можна пограти, діти в цьому віці люблять хороводи, ось тому для іменинника, нехай всі гості разом з мамами, встануть в коло і заспівають пісню «Коровай-коровай». Ця дитяча кумедна пісенька виповнюється зазвичай на Дні народження діток. Всі діти беруться за ручки і утворюють хоровод. Іменинник стоїть у колі. Дітки рухаються за годинниковою стрілкою, і виконують пісеньку. «Як на ______ іменини, спекли ми коровай, ось такої ширини (діти тримаються за ручки і розходяться в сторони), ось такий вузини (діти сходяться до іменинника у коло), ось такої висоти (діти піднімають всі ручки вгору), ось такий низини (тримаючись за ручки, сідають навпочіпки). Коровай, коровай, кого любиш, вибирай.Іменинник каже: «Я люблю, звичайно, всіх, ну, а _________больше всіх». І вибирає гостя, який йому сподобався.

Потім можна пограти. Гра називається «Кішки-мишки». Ця гра сподобається діткам, якщо вони люблять рухливі ігри. Гравці встають в коло, вибираються «кішка» і «мишка». Мишка стає в коло, кішка - за колом. Решта дітей, взявшись за руки, йдуть по колу і кажуть:
Ходить Васька біленький,

Хвіст у Васьки сіренький,

А біжить - стріла.

Очки закриваються,

Кігті розправляються,

Зуби як голка.

Тільки миші заскребуть,

Чуйний Васька тут як тут,

Всіх зловить він.

Після слів «Всіх зловить він», діти зупиняються і в обумовленому місці кола, двоє дітей опускають руки, залишаючи прохід - «ворота». Мишка, тікаючи від кішки, може пробігати і в ворота, і підлазити під руки, що стоять у колі. Кішка ловить мишку, вона може пробігти в коло тільки через ворота. Коли кішка зловить мишку, на ці ролі вибираються інші діти і гра повторюється. Найактивнішою кішці можна дати маленький подарунок.

Після того, як всі пограли і посміялися, увімкніть дітям пісеньки з мультиків, і нехай вони потанцюють


 

 
Сайт создан в системе uCoz